utorak, 5. travnja 2016.

ISPOVESTI: Možda će nekima biti čudno, ali moje prvo pijanstvo se desilo u mojoj kući i to sa mojom babom...

1854464i.png

Možda će nekima biti čudno, ali moje prvo pijanstvo se desilo u mojoj kući i to sa mojom babom. Moji su otišli na neku slavu, a brat je bio negdje sa društvom. Meni se nije dalo izlaziti pa sam odlučila ostati sa babom. Kad čuješ nju ‘Piješ li ti mala? Ajme svašta i ja pitam ti si na djeda, naravno da piješ’. Otišla je iz sobe donijela bocu rakije. Nazdravljale smo mi tako čitavu noć.

Ljudi moji mi smo se olešile i ona mi je pričala neke svoje doživljaje, a kasnije se ne sjećam ničega sem užasnog mamurluka sutradan. Kasnije sam saznala da je na dan mog i babinog pijanstva bila godišnjica braka njoj i mom pokojnom djedu. Od tada za svaku godišnjicu ja i baba nazdravimo, pa nek’ ide život. Koliko ja tu ženu obožavam.

0 komentari