utorak, 5. travnja 2016.

ISPOVESTI: Već mesecima ne mogu da spavam. Moja ćerka je 19 i izlazi s muškarcem od 43 god...

Vec_mesecima_ne_mogu_da_spavam-Cover.png

Već mesecima ne mogu da spavam. A znam i zašto. Moja ćerka, koja ima 19 godina je pre 157 dana počela da izlazi sa muškarcem koji bi mogao otac da joj bude. On ima 43 godine.
Kada su počeli vezu, kao i svaki otac, primetio sam da mi je ćerka odsutna i da ne može da se koncentriše. Po ceo dan je pevušila i bila je nasmejana.

Odmah sam pomislio, baš lepo, zaljubila se. Nisam neki mnogo posesivan otac, ali ćerka mi je jedinica i normalno je da bude malo više zabrinut. Nadao sam se da je u pitanju neki fini mladić njenih godina, iz dobre porodice. Ona mi ništa nije govorila, pa sam posle mesec dana odlučio da je priupitam za njega.

– I, kad planiraš da dovedeš momka da ga upoznam? – upitao sam je sa osmehom, da je opustim.
Samo je otćutala i otišla u sobu.

0 komentari