utorak, 5. travnja 2016.

ISPOVESTI: Najveća greška koju sam napravila je što sam dopustila da treća osoba bude umiješana...

1854060i.png

Najveća greška koju sam napravila je što sam dopustila da treća osoba bude umiješana. Moja najbolja prijateljica, ujedno njegova najbolja prijateljica. Sve je super bilo, iako sam ja na momente osjećala da mu se više sviđa kako ona gleda na neke stvari ili radi nešto nego ja, da mu se možda čak više sviđalo kako se oblači i nosi, a opet možda je to sve moja nesigurnost u sebe.

Sad kad smo raskinuli to predstavlja veliki problem.. To što se oni viđaju i čuju svaki dan, što joj govori lijepe stvari, a što ona ne shvata koliko to meni škodi. Toliko je volim ali toliko osjećam kao da meni nešto fali i da ja ne valjam, posebno jer su oboje društveniji od mene i u puno boljoj finansijskoj situaciji. Duša me boli koliko ga volim.

0 komentari