utorak, 5. travnja 2016.

ISPOVESTI: Dečko s kojim sam bila u vezi svim se silama trudio nagovoriti me na se*s…

Decko_s_kojim_sam_bila_u_vezi-Cover.png

Dečko s kojim sam bila u vezi svim se silama trudio nagovoriti me na se*s. Meni se nije žurilo jer sam htjela da taj veliki prvi put bude doista posebno. No jedna je pijana noć sve promjenila! Nakon što sam na jednoj zabavi previše popila, on je inzistirao da me odvede doma. Dok smo se vozili, zadirkivali smo se i dirali.

Akcija je počela čim smo došli do moje kuće. Bilo nas je posvuda, na parkingu, stepenicama, balkonu… Sljedećeg sam se dana sjećala samo dijelova te lude noći dok sam istovremeno proživljavala najgori mamurluk u životu. Kada smo se kasnije vidjeli, on je naravno imao ponosni, pobjedonosni smiješak na licu a ja sam se osjećala iskorištenom…

0 komentari