subota, 16. travnja 2016.

ISPOVESTI: Nikad nisam voljela da mi drugi plate piće ili da mi dečko kupi poklon. Uvjek sam imala...

1864619i.png

Nikad nisam voljela da mi drugi plate piće ili da mi dečko kupi poklon. Uvjek sam imala svoj novac. Radila sam od svoje 11g. Prvo ljeti na sladoled, zatim u radnji moje ujne. U srednjoj sam za novac lijenim učenicima popunjavala knjige iz italijanskog i engleskog i radila pismene iz istih (preko poruka), kao i držala časove italijanskog, engleskog i matematike. Evo me sad. Imam 30g ne radim već 5, jer živim u inostranstvu i nema ko da mi čuva djecu da bih ja radila.

I sad imam veeeliki problem, nikako da mi uđe u glavu da novac koji muž zaradi je i moj. Kupim ja za kuću, za djecu, za njega ali za sebe onda kad me on natjera ili kad baš nemam više šta da obučem i obujem. Nije da nemamo, imamo. Mogla bih da se oblačim u markirano od glave do pete, ali jednostavno ne mogu protiv sebe. U mojoj glavi to nije moj novac već samo njegov. I osjećam se jako beskorisno. Znam ja da ja podižem djecu, vodim kućnu ekonomiju i kuću. Ali ne zarađujem, i to me ubija.

0 komentari