subota, 16. travnja 2016.

ISPOVESTI: Nema mi nista lepse kad se zajedno kupamo, odemo u bioskop, "zalepi" se za mene kad spavamo...



Nema mi nista lepse kad se zajedno kupamo, odemo u bioskop, “zalepi” se za mene kad spavamo, ili kad dotrči odmah ako sam se nešto naljutila, kad zajedno kuvamo klopu, kad mi napravi pizzu i krofne, kad odemo na pivo i sednemo pored reke…mogu da kažem da imam 4 godine divne veze sa divnim čovekom…

volela bih da svako od vas doživi da bude srećan i zadovoljan kao što smo mi…
…jer sam videla da dosta ljudi piše o nesrećnim i neuzvraćenim ljubavima. Nećete biti srećni sa gomilom novca, nećete biti srećniji ako varate svoje partnere, nećete biti srećniji…u današnjem svetu “veštačkog”, mora postojati nešto što će ići iz dubine duše i iz srca…to je sreća.

0 komentari