ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Nisam vise s momkom. Nismo zajedno duzi period,nekih mjesec i pol,niti se on meni javlja nit se ja njemu nadam…



Nisam vise s momkom. Nismo zajedno duzi period,nekih mjesec i pol,niti se on meni javlja nit se ja njemu nadam..Nije mi tesko bez njega,mogu biti bez njega.Ima trenutaka kad se sjetim svega i pozelim da smo skupa a ima trenutaka kad mi je bas bas sve ravno do mora,i imam osjecaj da mi se niko nece moci svidjeti vise i da mi ni sa jednim buducim nece biti dobro kako je bilo s njim,ima decko jedan s kim se dopisujem i uvijek skacem do plafona kad se javi,ali nisam pretjerano zagrijana za njega,ali mi se opet drago dopisivati s njim :/..

Bivsi je veliko je djubre i ja vise nemam namjeru biti s njim.Ne razumem ni samu sebe, dali ja njega zapravo volim ili ne? :/

0 komentari