petak, 15. travnja 2016.

ISPOVESTI: Sviđa mi se komšinica koja živi sprat ispod mene...

Svida_mi_se_komsinica_koja_zivi_sprat_ispod_mene.jpg

Sviđa mi se komšinica koja živi sprat ispod mene, ne družimo se, samo se pozdravimo kad se vidimo ili pročavrljamo kad smo u liftu, inače izlazimo u isti klub svako sa svojim društvom, bojim se da nešto pokušam tipa da je zovem na kafu, ali zato sam pokušao nešto potpuno drugačije.

Kad smo bili u klubu platio sam piće svome drugu da slučajno prebaci njenu jaknu iza negdje da je ne može pronaći, i kad je krenula kući sva sjebana pitao sam jel sve uredu, onda je ona ispričala da je izgubila jaknu a ja sam joj dao svoju, što je ona jedva prihvatila uz izgovor zaledit ćeš se po ovom snijegu, a ja ko lud reče ma nema veze..zaledio sam se kao pi…ali isplatilo se….ona je mene pozvala na kafu.

0 komentari