ponedjeljak, 4. travnja 2016.

ISPOVESTI: Neki dan sam dobio super posao, na što je moja kolegica rekla: "da svi će u životu uspjeti samo ja neću"...

1854183i.png

Neki dan sam dobio super posao, na što je moja kolegica rekla: “da svi će u životu uspjeti samo ja neću”. Pa naravno da nećeš jer dok ti izlaziš na kave ja učim strani jezik, dok ti izlaziš subotom i petkom u grad ja učim programirati, dok ti provodiš vrijeme sa svojim dečkom ja učim za ispit, dok si ti na društvenim mrežama ja volontiram. Dok se ti žališ kako nemaš forme ja sam u teretani.

Ne razumijem zašto svi misle da ako ideš na faks odmah ćeš naći dobar posao. To neide tako, moraš raditi na sebi. Ja sam cijelo ljeto išao kopati kanale da si platim školu dok si ti išla na ljetovanje. Ne znam kako možeš očekivati bilo kakav uspjeh dok ne ulažeš u sebe ništa i uzaludno trošiš svoje dragocjeno vrijeme.

0 komentari