nedjelja, 3. travnja 2016.

ISPOVESTI: Napravila je od mene čoveka. Bila je devojčica, tvrdoglava, ponosna, hrabra, nasmejana, večiti borac...

1851855i.png

Napravila je od mene čoveka. Bila je devojčica, tvrdoglava, ponosna, hrabra, nasmejana, večiti borac… Izdao sam je, učinio da ode iz mog života, da postane uspešna u svom poslu, omiljena u društvu, cenjena, ozbiljna i usamljena… Prošlo je gotovo deset godina. Nedavno sam posle mnogo učenja, muke i truda otvorio sopstvenu ordinaciju… Pozvao sam je na otvaranje iako nisam verovao da će doći…

Kada se pojavila na visokim potpeticama u crnoj haljini ispod kolena, sa visokom punđom i bez trunke šminke, prezgodna, prelepa, odmerena, prava dama, sve žene su iščezle iz prostorije. Samo jedan njen osmeh sve je očarao. Najlepša, najdraža i najvoljenija žena na svetu nikada više neće biti moja, jedina koju sam voleo i koja me je svojom dobrotom porazila.

0 komentari