nedjelja, 21. veljače 2016.

ISPOVESTI: Mislim da sam jedina devojka koja je toliko dugo čekala da je dečko zaprosi da ju je na kraju zaprosio drugi...

Mislim_da_sam_jedina_devojka_koja_je_toliko_dugo_cekala-Cover.png

Mislim da sam jedina devojka koja je toliko dugo čekala da je dečko zaprosi da ju je na kraju zaprosio drugi. I to dugogodišnji kolega i prijatelj s kojim nisam u vezi niti je ičeg bilo među nama. Kada sam ga onako šokirana pitala kako je došao na odluku da to učini i kako mu pada na pamet da ću da pristanem kad sam u dugoj vezi, dobila sam sledeći odgovor


“Sa njim si dugo u vezi i poznaje te mnogo bolje od mene. Ali sad razmisli da li ti je bolje da budeš sa nekim ko zna kako bi mogao da te učini srećnom ali ga mrzi da to radi ili sa nekim ko bi učinio sve za tvoju sreću pa makar u početku i ne znao kako?” Udajem se u septembru. Hoću da budem srećna, a ne vezana!

0 komentari