petak, 15. travnja 2016.

Počela sam radit u jednoj firmi i tu upoznala lika koji ja zajedno samnom radio, on je oženjen tri mjeseca je tek u braku…

Pocela_sam_radit_u_jednoj_firmi.jpg

Počela sam radit u jednoj firmi i tu upoznala lika koji ja zajedno samnom radio, on je oženjen tri mjeseca je tek u braku. Uvijek smo se zezali i dosta me privlačio, nekada bi me na trenutak samo poljubio, zadnji njegov radni dan u firmi kada je trebao ići u drugi grad radit, dovezao me kući i u autu smo se počeli ljubiti nije bilo se*a ali mi je bilo predobro.

Prvi put je ženu prevario samnom i voljela bih ponovo s njim biti ne kajem se, pustio mi je u autu pjesmu od Seke Aleksić, “Moje prvo bio si nevjerstvo”. Ne želim mu brak upropastiti jer mu je žena već trudna ali želim ga opet kraj sebe. Liči mi na bivšega s kojim sam bila tri godine i kojeg volim još uvijek. Bojim se da se i meni nekad to ne desi ako se ikad udam, uh znam da se sve vraća u životu, hjoooooooj :))

0 komentari