utorak, 9. veljače 2016.

Zakasnila sam kući 5 minuta, tada me je čovjek kojeg trebam da zovem tata udario i rekao ulazi u kuću kur*o jedna... Tu rečenicu nikad neću zaboravit!

Nikada_nisam_osjetila_ocinsku_ljubav.jpg

Nikada nisam osjetila očinsku ljubav, ali uvijek sam se nadala da će se ona vremenom pokazati. Kada sam imala 18 godina (tj. prije 2 godine) zakasnila sam kući 5 minuta, trebala sam se stvorit u 11. Tada me je čovjek kojeg treba da zovem tata udario i rekao ulazi u kuću kur*o jedna.


Tu rečenicu nikad neću zaboravit. Već dvije godine prije nego što zaspim, vrati mi se taj film u glavi koliko god se trudila to ne mogu da zaboravim al nikako. Voljela bi da mu mogu oprostiti, ali ima nešto što me potiskuje. Nikome to nisam rekla, pa čak ni mami. Nadam se da će se jednog dana promjeniti.

0 komentari