srijeda, 10. veljače 2016.

Malo sam se naljutila na momka jer sam ga cekala deset minuta duze nego obicno.znao je da ga cekam i ipak…



Malo sam se naljutila na momka jer sam ga cekala deset minuta duze nego obicno.znao je da ga cekam i ipak je stao i pricao sa nekin drugom svojim.kad je dosao vec sam bila malo na***ana zbog toga.otisli smo na kafu i poceli se prepiirati zbog toga,rekao je da nije kriv nimalo i da se uvjek zbog gluposti ljutim,poludio je odjednom i u svadji mi rekao ajde bjezi od mene,mars,ajdee marss! uzela sam torbu i otisla.osjecala sam se ponizeno. I nakon samo par minuta ja sam mu pisala da ga volim i da sam glupa,kriveci sebe,i da popricamo i pristao je.Pomirili smo se,i sad me zanima da li sam stvarno glupa sto sam mu oprostila ti ponizenje,sto me otjerao od stola kaao zivotinju.Volim ga i previse i znam da sam ga naljutila tad,tjesim se :)

0 komentari