srijeda, 10. veljače 2016.

Jedna poruka svim momcima od mene: ako ste u vezi sa curom koja vas



Jedna poruka svim momcima od mene: ako ste u vezi sa curom koja vas mnogo voli a vi nju ne toliko, nemojte raskidati, čekajte još, trudite se više i ta veza će se potpuno ostvariti. Ja sam nažalost prije nešto više od godinu dana uradio ovo prvo. Decembra 2014. sam ostavio jednu predivnu, malo stidljivu curu. Mislio sam tad da je tako najbolje. A onda poslije godinu dana, i 2-3 neuspješna pokušaja veze sa drugim curama, shvatim koliko je ona bila posebna, shvatim da smo mogli napraviti nešto prelijepo da sam se više potrudio, da sam je više ljubio.. Ali malo sam prekasno to shvatio. Kad bih samo mogao ponovo pronaći takvu djevojku učinio bih da bude najsrećnija na svijetu pored mene, ali ne znam zaslužujem li drugu priliku. :)

0 komentari