četvrtak, 11. veljače 2016.

ISPOVESTI: Imam 19 godina i mogu reći da imam sve ono što bi jedna djevojka mogla poželjeti…

Imam_19godina_i_mogu_reci_da_imam.png

Imam 19 godina i mogu reći da imam sve ono što bi jedna djevojka mogla poželjeti, porodicu koju volim i koja je tu uvjek za mene, posao koji nije težak, novac koji mogu trošiti na šta god želim (krpice, kozmetika…. ženske stvarčice 😉 :D, ali nedostaje mi osoba s kojom ću djelit sve, kojoj ću moći reći sve što mi je na duši a i on meni.


Ima dosta momaka s kojim pričam i kojima se sviđam ali to nije to, glupo zvuči al tako je. Ponekad pomislim to je taj ali onda sama pomisao da ću imati obavezu prema njemu da će zahtjevat od mene da budemo zajedno svako veče plaši me jer nisam osoba koja voli mnogo izlazit a i užasno sam umorna kad stignem s posla ono samo želim doći kući i leći, bar je tako tokom ove hladne zime :/ I plašim se da me neće moći razumjeti i onda sve to prekinem pre nego što sam i počela haha xD
Ja stvarno nezz šta da radim, nekada mi je tako super i kažem hvala Bogu pa nemam momka ali opet kad sam tužna i sva bezveze onda mi tako zatreba ta neka osoba samo da me zagrli i kaže sve će biti u redu tu sam. Možda sam sebična jer ispadne da mene momak treba samo kada sam tužna i jadna. Molim vas pomozite mi, jesam li ja jedina koja ovako razmišlja ili koja ne zna šta zeli ustavari…

0 komentari