nedjelja, 3. travnja 2016.

NJENA JE DIJETA POSTALA HIT:IZGUBILA 55 KILOGRAMA ZA 100 DANA!

sophie2_28082014_blog

Sophie King, a 26-godišnji nastavnik i bloger, postao je internet zvijezda nakon objavljivanja dijetu koja joj je pomogao da izgubi 55 kilograma u samo 3 mjeseca.

U jednom trenutku Sophie težio 194 kilograma, a nakon što stvarno bolestan nekoliko puta, ona je shvatila 100 dana plan za mršavljenje.

Začudo, nema ništa revolucionarno, ali je ishrana isključuje sve dodatke i pilule, i to je fokusiran na izbalansirane obroke.

Sophie je nedavno objavila njena dijeta dnevnik na svom blogu, koji je privukao preko 10.000 sljedbenika.

Nakon točno 100 dana, Sophie je skine i fotografisao rezultate.



“U dobi od 17 sam slomio zglob, što je razlog zašto sam prestao bavljenje sportom. Onda sam počela da masti, i kad sam otišao na fakultet sam postao nevjerojatno nezdrave osobe. To je bio trenutak sam odlučio promijeniti svoj život “, kaže Sophie.

“Mnoge stvari su se promijenile u 100 dana, a ja sam htio da podijelim moje iskustvo sa drugima i pomoći im da učine isto.”



Izvor: narodnamedicina.info

0 komentari