petak, 15. travnja 2016.

Ja i momak smo zivjeli blizu i ja sam stalno spavala kod njega. Nisam imala se*s s njim...

Ja_i_momak_smo_zivjeli_blizu.jpg

Ja i momak smo zivjeli blizu i ja sam stalno spavala kod njega. Nisam imala se*s s njim, nismo se naravno ni samo gledali ali nikad do kraja nisam isla jer zelim da se udam nevina, za njeg da se udam nevina. Niko mi ne vjeruje da nisam spavala s njim, ni mama ni najbolja prijateljica. Uvijek sam dotjerana ,elegantna i imam gard jake zene pred ljudima a u sebi sam njezna nevina curica, vrlo nesigurna i ljubomorna,kad je u pitanju on. To sve naravno samo on zna i voli me najvise na svijetu i zato sam ja najsretnija zena na svijetu. Moja nesigurnost i ljubomora su nam zamalo nistili vezu, ne znam kako bih to podnijela.

Prije njega sam bila s momkom 5 godina. I odbila ga kad me htio zaruciti. Za mog sadasnjeg dragog bih se udala poslije mjesec dana, a 2 godine smo zajedno. Bivsi je bio momak sa srednjom skolom, ne zna se izrazit kako treba, marke u dzepu nema, ja ga voljela a on se samo trudio nabijati komplekse jer se lose pored mene osjecao. Moj sadasnji momak je advokat, obrazovan bogat prelijepog djecackog osmijeha. Izgleda kao klasicna prica jedne sponzoruse ali je meni humor obrazovanog covjeka daleko zanimljiviji i ovaj sadasnji je ucinio (cvijecem ,paznjom gestama, spremanjem ispita sa mnom cijele dane i noci, slanjem pice na moju adresu kad mu u razgovoru spomenem da nisam jos rucala, kupovanjem anaglina kad me boli stomak i izlaskom s posla da bi mi donio), da se osjecam najposebnije na svijetu. Ja sam sretna zena i jedva cekam da budem njegova. Neka prica ko sta hoce, neka izgleda ostavila jadnog koji je volio zbog bogatasa. Ja znam.

0 komentari