ponedjeljak, 4. travnja 2016.

ISPOVESTI: Priznajem ugojila sam se ,ali to nije razlog da moj momak umesto "dobro jutro", prvo kaže " vidi kolika si...

1854226i.png

Priznajem ugojila sam se ,ali to nije razlog da moj momak umesto “dobro jutro”, prvo kaže ” vidi kolika si u toj pidžami”, da me zove debelom a ne imenom, da mi stalno priča vidi kolika si u tome i tome, šta god da obučem, da svaki dan mi pokazuje slike drugih devojaka kako su zgodne, da mi svaki dan priča kako mu se na poslu nabacuju i govore mu kako je lep kako je zavodljiv…

…i posle kažu zašto sam nesrećna, nabio mi je kompleks da me sramota da izađem iz kuće jer je grad pun zgodnih devojaka, nisam ljubomorna, al nemoj, brate, da me ponižavaš. Uskoro počinjem sa programom za mršavljenje, reći ću mu kad me ne poštuješ kakva sam sada, ne zaslužuješ me ni sa 10kg manje.

0 komentari