petak, 15. travnja 2016.

ISPOVESTI: Prije dva mjeseca sam došla u Ameriku, zbog oca koji se tri godine nakon smrti moje majke oženio...

prije_dva_mjeseca_sam_dosla_u_ameriku.jpg

Prije dva mjeseca sam došla u Ameriku, zbog oca koji se tri godine nakon smrti moje majke oženio sa ženom sa kojom je bio u vezi kad je imao 18 godina. Kako kaže, to je bila velika ljubav. Ona je dobila dva sina, a moj otac brata i mene. Ovdje sam došla isključivo zbog oca, ne zbog posla ili bilo čega drugog. Željela sam biti sa njim.

Inače, imala sam jako pristojan život u Sarajevu gdje sam se rodila i odrasla. Ove godine nisam upisala fakultet zbog Amerike. Nadala sam se boljoj budućnosti ovdje. Ali, ne mogu više izdržat. Živjeti u tuđem i zavisiti od nekoga i pored svega gledati kako se otac mijenja prema svojoj djeci na gore zbog žene mi jako teško pada.

Brat i ja smo uljezi koje svi smatraju nesposobnim za bilo šta a pored toga nas i sažaljevaju “pametni” Amerikanci. Odlučila sam se vratiti u Sarajevo, pokušati pronaći neki posao i živjeti svoj sopstveni život. I naravno, upisati fakultet iduće godine. Sva sreća, imam svoj stan u kojem mogu živjeti. Nadam se da ne griješim…

0 komentari