subota, 16. travnja 2016.

ISPOVESTI: Jednog dana je otac došao kući i rekao nam svima da moramo nešto porodično da popričamo…

Pre_4godine_sam_sedeo_kuci-Cover.png

Pre 4 godine sam sedeo kući, i došao je otac u kuću i rekao da moramo da popričamo nešto porodično. Skupili smo se svi i rekao je da je izgubio posao i da ćemo morati malo da se “stisnemo” narednih meseci dok ne nađe novi. Jedino on je izdržavao porodicu.

Sestra i ja smo odmah znali da će situacija biti teška i sutradan smo odmah krenuli da nađemo posao, i našli smo ga.

Ja sam našao posao u stuci, a sestra radi kao menadžer restorana. Da nije došlo do te situacije verovatno ne bi shvatili koliko se naš otac mučio da prehrani porodicu, radimo i dan danas, osamostalili smo se a otac i majka su ponosni na nas. Pomozite svojim roditeljima, uvek ima posla kada hoće da se radi.

0 komentari