ponedjeljak, 4. travnja 2016.

ISPOVESTI: Imam prelijepu vezu sa djevojkom, koja mi odgovara u svakom smislu, ali me ubija njena ljubomora...

1854231i.png



Imam prelijepu vezu sa djevojkom, koja mi odgovara u svakom smislu, ali me ubija njena ljubomora. Moja školska prijateljica godinama nije bila na fejsu i aktivirala je profil, nakon čega mi sve lajkuje (ali i svima drugima, primjetno je da sada ne silazi sa profila jer stalno kači forografije).
Ta djevojka mi je bila školska prijateljica a moja djevojka je utuvila sebi u glavu da smo mi zajedno njoj iza leđa, jer joj je to bivši radio, pa što bih ja bio izuzetak. A da stvar bude gora, svoju školsku punih 6 godina ni vidio ni čuo, nije bila ni za godišnjice mature…

Sad je kritično, ja sam poludio i rekao joj da ne mogu više trpiti njene glupe priče, i plaćati cehove njenog bivšeg ja, koji dušu dajem za nju.

0 komentari