petak, 15. travnja 2016.

ISPOVESTI: Imam 18 godina i cura sam na lošem glasu, ljudi me u mom gradu pretežno mrze. Nazivaju me kur*om, tj. pričaju da spavam s muškarcima za novac...

Imam_18_godina_i_cura_sam_na_lose_glasu.jpg

Imam 18 godina i cura sam na lošem glasu, ljudi me u mom gradu pretežno mrze. Nazivaju me kur*om, tj. pričaju da spavam s muškarcima za novac. Smiješno je to što ja radim po čitav dan i zarađujem sebi na pošten način, nekad mi se nesvjesti od umora, boli me što ljudi to ne cijene, vec izmišljaju tako. Ja sam od 16-te svoj čovjek, već tada sam imala posao. Većina ljudi mi govori da sam prelijepa, zgodna, da se predobro oblačim, al ja to sve teško zaradim, uglavnom imam mnogo više od većine cura u gradu, predpostavljam da je zbog toga izbila prica.

Obično budem s kojim god momkom poželim, prije sam imala veze, sad teško… Ne znam dal je to zbog gradskih priča. Nmg reći da sam nevinašce al spavala sam sa 3 momka i s njima sam bila u dužim vezama, nije me sramota. Meni je samo glupo što me ljudi ne poznaju, a toliko izmišljaju o meni, ja se ne nerviram zbog toga, al nekad se zapitam zašto baš ja? Zašto ceo grad bruji o meni? Imam drugaricu koja je bukvalno savršena, ne možeš joj nać manu, a u našem gradu i nju nazivaju kur*om. Dokle više? Kako dalje?

0 komentari