ponedjeljak, 4. travnja 2016.

ISPOVESTI: Dođe mi da tužim Hollywood zbog svih onih srcedrapajućih, romantičnih filmova, punih emocionalnog smeća, koje...

1853146i.png

Dođe mi da tužim Hollywood zbog svih onih srcedrapajućih, romantičnih filmova, punih emocionalnog smeća, koje uči djecu i mlade ljude da je ljubav uvijek savršena i lijepa. Da je brak vrhunac svih najuzvišenijih osjećaja, da po cijele dane samo zaljubljeno vegetiraš i hodaš po oblacima, a da ti partner čita sve misli i želje. Je, HOW YES NO!!

Da mi je netko davno rekao da je brak nešto kao emisije na Discovery Channel-u, nešto između onih emisija o reprodukcji i zajedničkoj brizi za mladunce i preživljavanju u bespućima Alaske ili Sibira, pa onda malo traženja pitke vode u Sahari, e danas bi mu bila zahvalna, jer sam previše godina provela tražeći “Film iz Hollywooda”, previše sam plakala i bila razočarana…

Trebale su mi godine da shvatim da je ljubav kad ti netko grije noge, promjeni gume na autu, skuha kavu, kupi omiljenu čokoladu (a nije ti ni rođendan, ni godišnjica), posadi cvijeće (jer ti nemaš “ruku za to”). Volim svog supruga jer mu nije bilo lako sa mnom. Hollywood je kriv!

0 komentari