subota, 16. travnja 2016.

ISPOVESTI: Danas smo dečko i ja imali nesreću…

Danas-smo-decko-i-ja-imali-nesrecu1.png

Danas smo dečko i ja imali nesreću. Povezao me je na posao i nedaleko od kuće neka žena ispred nas naglo zakoči i on u nameri da je ne udari od pozadi, zakoči i pokuša da se prebaci u traku pored, ali pošto je bila velika brzina i malo klizavo, vrtela smo se dok nismo sleteli s puta skoro u kanal.
Sneg se pokazao kao dobar u ovom slučaju jer nas je on usporio da se ne prevrnemo i ne udarimo u kanal. Srećom, dobro smo oboje.

Pošto živimo u inostranstvu, policija je stigla za 3 minuta. Ono što me je ostavilo bez teksta bili su ljudi koji su zaustavljali svoja auta da bi izašli da nam pomognu i pitaju da li smo ok. Njih 10 je pokušavalo celih 10min da izgura auto. Bili su prljavi i izmazani blatom koje je letelo na sve strane. Ima dobrih ljudi.

0 komentari