nedjelja, 3. travnja 2016.

ISPOVESTI: Bio sam u vezi sa studenticom. Ona imala 21 god., viđali smo se često, spavala zajedno, planirali budućnost...

Bio_sam_u_vezi_sa_studenticom.jpg

Bio sam u vezi sa studenticom. Ona imala 21 god., viđali smo se često, spavala zajedno, planirali budućnost. Meni je sve to dosadilo, odlučim da je napustim bez riječi. Nakon 5 god. sam se vratio, saznao odmah gdje živi i da radi u velikoj firmi, odlučim da odem da je vidim izdaleka, kad su se vrata otvorila izašla je, ali ne sama, sa njom je bila djevojčica, odmah sam prepoznao da je to moja kćerka.

Bio sam bjesan na to što mi nije nikada rekla, prvom prilikom sam je napao, tada mi je po ko zna koji put pokazala svoju veličinu, mogla je da abortira i nastavi normalan život, al nije. Rodila je, završila fakultet, pronašla idealan posao, bila našoj kćerci i otac i mati, a ja bijedna kukavica koja je tek sad svatila koliko je voli…

0 komentari