ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Dečko vozi ja suvozač. Kaže on meni samo ću nakratko stat na bankomat i stane u jednosmjernoj ulici taman



Dečko vozi ja suvozač. Kaže on meni samo ću nakratko stat na bankomat i stane u jednosmjernoj ulici taman da ja imam pogled na glavnu cestu koja je na nizbrdici. Dolazi čovjek po toj glavnoj cesti iz podnožja brda s golf5. Stane sastrane uz cestu, ugasi auto. Još sjedi unutra. Vidim ja polako auto kreće nizbrdo.

 Mislim si pa sjedi u autu valjda će skužit. Najednom on izlazi iz auta zalupi vrata. (Auto cijelo vrijeme klizi lagano unazad.) Zaključa auto na daljinski, auto već ubrzava niz brijeg. Još se okrene pogleda i ode u trgovinu. Golf odlazi ja gledam i ne vjerujem. I buuum! Lupi auto koji je dolazio odozdo. Ja i dalje gledam i ne vjerujem. Dolazi vlasnik golfa prima se za glavu, psuje, ljut je. A ja gledam i ne vjerujem.

0 komentari